Construction Technology

Assalamualaikum. Sekarang study week yang mana minggu ni merupakan minggu struggle untuk sesiapa yang banyak lost time dalam kelas hahahahaha macam aku. Tapi aku tengok, style kat sini lagi study week lagi berjimba. Adakah ini benar? Hehehehe tapi aku tahu aku takboleh yang macam tu sangat sebab aku lemah, dan tak genius macam kengkawan yang lain so orang kata usaha kenalah lebih kan dah kalau kau tahu tahap kau kat mana. Nak taknak, aku kena push diri sendiri weh. Biarlah susah macam mana, yang kalau aku terpaksa study teruk ke apa asalkan misi aku tercapai. Aku doa banyak banyak yang #MisiPart1 tercapai. Kebanyakkan dah tercapai, tapi exam punya result adalah kemuncak misi ni so i have to work hard on that yeah :')))



First time stay up at the library, 2300 until 0500hrs


Aku bukan nak doa tapi aku rasa aku lost sangat dalam subject constech ni. Ikutkan memang belajar basic tapi bila aku bukak kertas soalan past year haihhhh mengucap panjang aku dibuatnya. Soalan dalam exam takda satu pun mengena dengan yang aku belajar weh, rasa nak nangis aku study subject ni tapi aku kena kuat walaupun aku takdapat melody dia tapi still follow the flow. If you now what i mean :'))))) Aku adalah jugak tanya pasal subject ni dekat senior senior apa semua, tapi semua cakap "orang hebat je mampu score fullmarks subject ni" and i am aiming on that. Siapa taknak jadi gempak on the core subject kan? Semuaorang idamkan wehhhh. Constech bagi aku bukan satu subject yang main main tau sebab dia real tough so i need supporters to stay still in this course haih, wish me luck for the final!
 

"If you willing to pay, pay for the worth. Don't waste time."



No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers