UITM Di Hati Kui :)

Hi, hello everyone. Well now seems like lama gila tak on blog hihi sebab rasa malas sangat nak mengarang. Oh yah, saya sudahpun menamatkan pembelajaran di Matrikulasi Teknikal Kedah dan kini, i'm here in UITM. Well said, uitm bukanlah tempat yang aku idamkan sebab aku dambakan Unimap sebelum aku dapat keputusan UPU haritu, tapi aku dengar cakap kawan aku yang suruh aku letakkan uitm ni sebagai pilihan pertama, so then inilah hasilnya. Hm, sekarang aku dah pun sampai di penghujung untuk semester pertamaku dari segi pembelajaranlah. So, after this i need to focus on the examinations. Weh, 9hari je lagi dan aku masih rileks, omg apa nak jadiiiiii. Harapan aku, mestilah nak dekan untuk semester pertama ni but seems like aku ada lagi dua subject yang aku masih lost ke laut ke kemana entah haih lemah aku. Korang doakan lah aku dapat semangat baru untuk teruskan misi empat tepat aku sepanjang pembelajaran aku di uitm. Aku bukan apa, kengkawan aku semua masuk U yang hebat hebat. Aku pulak diberi peluang masuk U yang majoriti pelajar melayu, so takkan lah aku takboleh beat diaorang kan? Malulah. So, i need to remind myself yang aku tak boleh berada dalam zon selesa sebab aku ada sesuatu yang aku kejar iaitu karier sebagai seorang Project Manager. Akan aku buktikan yang perempuan pun mampu pikul tanggungjawab tu, aku akan cuba selagi upaya. Oh ye, sekarang aku pun semakin sibuk dengan urusan lain iaitu aku cuba libatkan diri aku dalam aktiviti kokurikulum. Aku masuk palapes udara wehhhhhhh :))) Ahahahaha bukan nak katalah, tapi ni semua permintaan abang dan ayah aku, so aku turutkan dan aku buat serela hati aku sebab aku taknak rasa terpaksa yelah tak elok nanti mesti asyik nak mengeluh, so ku relakan jiwa :D bila masuk palapes ni, lagilah aku banyak habiskan masa dan duit. Paling banyak habis duitlah ofcourse. Apapapun, aku doa aku kuat menempuhi semua ni. Aku taknak mengalah sebelum berjuang, aku kena buktikan aku mampu lakukan! 





Biarlah orang kata apa, "you are the one who making the decision. You choose your own path".

1 comment:

Daisypath Happy Birthday tickers